Autorizované autoservisy se v naší zemi těší velké popularitě, ale úspěšně jim konkurují i drobné provozovny. S nimi je to podobné, jako se soukromými farmáři – ačkoli jsou hypermarkety doslova nacpané k prasknutí potravinami včetně ovoce a zeleniny, mnoho lidí raději nakupuje farmářské výrobky v BIO kvalitě z tuzemské produkce. Raději, než ve velkém servisu, si mnozí nechávají provést opravu, výměnu pneumatik či provozních kapalin u soukromníka, o němž víte, že si zákazníků hledí a dbá především na kvalitu a upřímnost. Pro začínajícího podnikatele je nezbytné, aby měl k dispozici vlastní webové stránky.
V současné době lidé vyhledávají tyto služby převážně na Internetu, zadají do vyhledávače klíčové výrazy a u vyhledaných subjektů zjišťují podrobnosti a prohlížejí si zákaznické recenze. Jaké požadavky by měl splňovat web od specialistů, kteří tvorbu webu v Olomouci provádí na profesionální úrovni?
Grafická úprava – přehledné menu, poutavý vzhled, střídající se fotografie na titulní stránce nebo video prezentace či dokonce virtuální prohlídka – tak nějak si představujeme vzhled webového portálu pro soukromé autoservisy.
Obsahová správnost – za obsah webové stránky odpovídá její vlastník, proto by měl dohlédnout na to, zda jsou všechny údaje uváděné na webu správné. Týká se to například nabídky poskytovaných služeb a ceníku prací.
Responzibilita – profesionální tvůrce webu se postará o to, aby byl jeho obsah dobře zobrazován na všech typech koncových zařízení, tedy například na mobilních telefonech a tabletech, stejně jako na notebooku a monitoru stolního počítače s různými stupni rozlišení. Pokud by se web tvářil jako „rozsypaný čaj“, zákazníky to odradí a může to znamenat problém v další podnikatelské činnosti.
SEO – SEO je potřebné pro komunikaci s webovými vyhledávači, které vás pak zařadí do popředí mezi vaši konkurenci.