Online marketing je velmi důležitý pro každou firmu. Je jen málo firem, které by online marketing zcela vynechali a nevěnovali se mu. Online marketing využívá ve svých metodách strategie, které mají, co dočinění s internetem a online prostorem celkově. Ten totiž dává slovu marketing úplně nový rozměr.
Internet tu s námi už nějaký ten rok je. Jedná se o prostředek komunikace lidí a díky němu máme přístup k mnoha informacím. Vlastně nám poskytuje tolik informací, že jsme jimi přehlcení, a musíme se s nimi naučit dobře pracovat.
Marketingové strategie v online světě jsou různé. Někdo využívá klasické strategie, jako SEO, PPC reklamy nebo emailový marketing. Zajímavou formou marketingu ale mohou být srovnávače zboží.
Co to vůbec ten srovnávač zboží je? Určitě jste se s některým setkali i vy. Jedná se o portály, které mají pod sebou nejrůznější e-shopy, z kterých zjišťují informace o produktech. Poté shromažďují informace o aktuálních cenách jednotlivých produktů a nejlevnější dostupné variantě poštovného. Ten, kdo si chce poté zakoupit nějaké zboží, má možnost právě na těchto portálech zjistit, který e-shop mu poskytne nejvýhodnější cenu.
A to je skvělá šance pro váš e-shop. Pokud víte, že nabízíte nižší ceny, než většina e-shopů, ale jednoduše nejdete vidět, tyto srovnávače zboží vám mohou pomoci. Zaregistrování do nich je většinou zdarma, to abyste se zobrazovali ve srovnání zboží, je již za poplatek.
Jedním z nejznámějších srovnávačů zboží je portál Zboží.cz. Nastavení Zboží.cz tak, abyste byli na tomto srovnávači co nejvíce vidět, patří do rukou někoho, kdo má se srovnávači zboží zkušenosti. Tím, že se zde zaregistrujete totiž nic neřeší. Musíte s portálem dále pracovat, abyste šli co nejvíce vidět. Jakmile na to ale přijdete, mohou srovnávače zboží výrazně posílit váš marketing.